Veel gestelde vragen over

Retourneren

Inklapbare content

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt onze producten binnen 30 dagen ruilen of retourneren. In ruil voor het geretourneerde product krijg je je geld terug via de betaalmethode die je hebt gebruikt.
Om je bestelling te retourneren, volg je de volgende stappen:

- Ga naar account.beugellozebh.nl
- Vul het e-mailadres in waarmee je de bestelling gedaan hebt
- Op dat e-mailadres krijg je de 6-cijferige code om in te loggen
- Klik op de bestelling die je wilt retourneren
- Klik op 'Retour aanvragen' (de knop staat bij het bestelnummer)
- Selecteer de artikelen die je wilt retourneren
- Selecteer de reden en voeg eventueel een opmerking toe
- Als alle artikelen die je wilt retourneren geselecteerd zijn, klik op 'Retour aanvragen'
- Als je retouraanvraag door ons is goedgekeurd, krijg je een e-mail met verdere instructies

Hoe stuur ik een item retour?

- Verstuur een 'Retour aanvraag' via je account
- Plaats het product in de doos. Het product moet wel in een goede doos zitten. Als het product beschadigd is door een te kleine verpakking kunnen wij ervoor kiezen om de waardevermindering van het retour bedrag af te halen.
- Maak online bij een vervoerder naar keuze een label aan. De adresgegevens zijn (let op, dit is geen bezoekersadres):
Beugelloze bh
IJsselsteen 86
3961 GD Wijk bij Duurstede
- Plak het label op de doos.
- Breng het pakket naar een servicepunt.
- Stuur ons de track en trace code, dat kan via het vak onder aan de pagina

Zodra het pakket bij ons is afgeleverd krijgt je van ons een mail ter bevestiging. Als alle items gecontroleerd zijn storten wij het bedrag van geretourneerde items terug via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Stuur je de hele bestelling terug, dan krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten (exclusief retourskosten) terug. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.

Woon je in Wijk bij Duurstede en wil je retourneren? Neem dan contact met ons op via: info@beugellozebh.nl of het contactformulier.

Waarom moet ik de track en trace code sturen?

Wij krijgen helaas niet altijd van de pakketdienst een track en trace code. Hierom kan het gebeuren dat het pakket zoek raakt, omdat wij niet weten waar deze is. Hierom vragen wij om de track en trace code te versturen.

Hoelang kan ik een item retourneren?

Na ontvangst van het product heb je 30 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt retourneren.

Na aanmelding van het retour heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket te retourneren.

Moet ik de retourkosten zelf betalen?

Helaas kunnen wij als jong bedrijf ons niet veroorloven om de retourkosten voor onze eigen rekening te nemen. Gemiddeld kost een retourzending, naast de kosten voor een retourlabel, voor ons €15,-. Wij vinden dit oneerlijk om in onze productprijzen te verwerken.

Wij snappen dat dit vervelend is, dit vinden wij zelf ook.

Als je voor de voor de eerste keer jouw artikel wilt omruilen, dan nemen wij eenmalig de kosten voor ons eigen rekening.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 5 werkdagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten (exclusief retourskosten) terug.

Zo snel mogelijk, binnen 10 werkdagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorgkosten (exclusief retourskosten), terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

*Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Bewaar de track en trace code altijd goed.

Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt.

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.

Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?

Wij streven ernaar om de retour binnen 5 werkdagen te verwerken.

Als wij jouw pakketje binnen en gecontroleerd hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Het bedrag krijg je zo snel mogelijk, binnen 10 werkdagen, teruggestort.

Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.

Mijn vraag staat hier niet tussen

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op via: info@beugellozebh.nl of gebruik het contactformulier op de website. We helpen je graag verder!