Klachten en garantie
Garantie
Bij Beugelloze bh vinden we het belangrijk dat je blij bent met jouw aankoop. We doen altijd ons best om onze bh’s in perfecte staat bij u te bezorgen. Mocht er toch iets misgaan, bijvoorbeeld tijdens transport of door een productiefout, dan helpen wij je graag.
Ontdek je een probleem binnen een half jaar? Neem binnen een week nadat het gebrek aan het licht is gekomen contact met ons op via info@beugellozebh.nl. Wij sturen u dan een korte vragenlijst om het probleem beter te begrijpen. Vaak vragen we u het product terug te sturen, zodat we kunnen beoordelen wat de beste oplossing is.
Klachten
Is er iets niet helemaal naar wens? Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@beugellozebh.nl. Lukt het ons samen niet om tot een oplossing te komen, dan kan je jouw klacht ook indienen via WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.